Κινητές Βάσεις !!!

Αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στην αντικατάσταση των κυψελών με νέες οι οποίες θα διαθέτουν κινητούς πάτους, έτσι λοιπόν παραγγείλαμε τους πρώτους πάτους για να τους δούμε και να κάνουμε μια δοκιμή.

Δώθηκε η παραγγελία και τα πράγματα ήρθαν μετά απο 19 μέρες !!!!!!!! Όχι δεν παραγγείλαμε απο Κίνα απο Ελλάδα ηταν η παραγγελία (μία η απεργία με τα καύσιμα & μια οι διακοπές των μεταφορικών εταιριών να πως γίνετε). Η πρώτη εντύπωση απογοητευτική. Ο τρόπος που κατασκευάζονται θεωρώ πως είναι απαράδεκτος. Για να γίνω πιο σαφής η επιλογή των ξύλων είναι διαλογής και πολυ κακή μάλιστα. Η σίτα είναι τοποθετημένη άτσαλα και αφήνει πολλά κενά, ο συρταρωτός πάτος απο κοντραπλακέ το οποίο είναι ήδη πετσικαρισμένο και για να ανοίξει ο μελισσοκόμος το μελίσσι όχι απλά θα το αναστατώσει θα το κάνει να σμηνουργήσει.

Δεν ξέρω πραγματικά είναι ένα πολυ μεγάλο θέμα τα περί κυψέλης υλικά (όροφοι, κυψέλες, πλαίσια, καπάκια & βάσεις). Καλά οτι δεν χρησιμοποιούνται σωστά υλικά και μιλάμε για υπερκέρδη απο μέρους των κατασκευαστών. Τα μαγαζιά όμως που διαθέτουν τα εν λόγω προιόντα, δεν μπορούν να κάνουν μία σωστή επιλογή? Πως ρισκάρουν να χάσουν πελάτες στον βωμό του χρήματος? Το θέμα μου δεν είναι μόνο τα λεφτά, οκ την πάτησα, αλλά το ότι θες να κάνεις την δουλειά σου, είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις για αυτό και πραγματικά δεν την κάνεις.

Στο θέμα αυτο θα επανέλθω με φωτογραφίες αλλά και μία λύση που μάλλον βρήκαμε όσον αφορά τους πάτους.

Σχόλια

  1. Αν θέλεις καλή ποιότητα σε ξύλα και γενικά σε κατασκευή πρέπει να τις φτιάξεις μόνος.Στις 11/1/2010 έχω κάνει ανάρτηση πώς φτιάχνω τις δικές μου.Βέβαια θέλει κόπο και χρήμα μα ποιό πολύ μεράκι πράγμα που λείπει από τους κατασκευαστές που κοιτάζουν μόνο πόσα θα κονομίσουν.Αν θέλεις κάποια βοήθεια στείλε μου ένα mail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Μάρκο σε ευχαριστώ για το σχόλιο και ναι έχεις δίκιο είναι η καλή λύση να τις φτιάξεις μόνος σου. Και αμα σου πώ οτι διαθέτει ο πατέρας μου εργοστάσιο επίπλων 2500μ2 με οτι μηχάνημα θες, προφανώς και θα απορήσεις γιατι δεν το έχω κάνει ήδη. Οικογένεια και ειδικα η μικρή κορούλα μου δεν μένει χρόνος. Θα το παλέψω όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια ανωνύμων δεν θα εμφανίζονται στο ιστολόγιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις